Пропускане към основното съдържание

Счетоводни услуги за малка фирма

Счетоводството и данъците могат да бъдат много трудна материя за възприемане, ако нямате познание в тази област.


Ето някои от нещата, с които счетоводните услуги за малки фирми могат да Ви бъдат полезни:


• Координират Вашите данъчни задължения.


• Следят за правилното водене на всичките Ви приходни и разходни документи.


• Изготвяне на данъчни декларации.


• Осигуряване на данъчни консултации.


• Предоставяне на информация за допустимите разходи.


• Работа по всичките Ви служители.


• Изготвяне на справки за всякакви финансови казуси – печалби, задължения, ДДС и т.н.


Много собственици на малки фирми се притесняват от наемането на счетоводни услуги, поради разходите, които има по тях, но погледнато в дългосрочен план счетоводните услуги не са скъпи. Те ще Ви помогнат да развиете бизнеса си по по- добър начин, да спестите средства когато може и да максимизирате печалбите си.


Така че, когато обмисляте наемането на счетоводител, мислете за това дали си струва риска да управлявате собствените си сметки и дали имате нужните знания и време да го правите. Счетоводните услуги за малки фирми са достъпни и необходими, а когато намерите и подходящата счетоводна къща те могат да повишат и печалбите Ви.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Отчитане на наеми

Физическо лице предоставя помещение под наем на фирма за извършване на дейност. Сключен е договор за наем между двете страни,като в него са отразени: срока за отдаване на помещението, размера на наема, начална дата и срока за плащането му. Същественото в случая е, че в една от точките фигурира следното условие: Фирмата- наемател се задължава да извърши ремонти и реконструкции по сграда за сметка на наема, като ще удържа сумите до пълното им погасяване, без да се изисква изрично съгласие от наемодателя.

Данъчно облагане на изплатен наем от самоосигуряващо се лице, което е собственик на ЕООД

Следва ли да удържа, декларира и внася данък от посочения наем от самоосигуряващо се лице, което е собственик на търговско дружество и е платец на доходи от наем, когато: ползва наетия имот само за жилищни нужди, и когато ползва наетия имот и за дейността, за която е регистриран като самоосигуряващо се лице. Становище на НАП от м.май 2017 г.: В чл. 44 от ЗДДФЛ се изисква авансовият данък за доходи от наем да се удържа и внася при изплащане на дохода от платеца, когато той е предприятие или самоосигуряващо се лице. Така механизмът за авансово облагане на тези доходи се доближава в максимална степен до възприетия за доходи от извънтрудови правоотношения. Когато платец на дохода /наемател/ е предприятие или самоосигуряващо се лице, авансовият данък трябва да се определя и удържа от предприятието или самоосигуряващото се лице, а когато платецът на дохода е физическо лице – наемодателят ще има отново задължението да определя и внася авансовия си данък. В тази връзка определянето и

Регистрация по ЗДДС

Регистрация по ЗДДС Регистрацията по ЗДДС е задължителна и по избор . На регистрация по този закон подлежи всяко данъчно задължено лице, което е установено на територията на страната и извършва облагаеми доставки на стоки или услуги.  На регистрация по този закон подлежи всяко данъчно задължено лице, което не е установено на територията на страната и извършва облагаеми доставки на стоки или услуги, различни от тези, по които данъкът е изискуем от получателя. Задължителна регистрация Задължителна регистрация при достигане на облагаем оборот от над 50 000 лв. (чл. 96, ал.1 от ЗДДС). Данъчно задължено лице с облагаем оборот 50 000 лева или повече за период не по-дълъг от последните 12 последователни месеца преди текущия месец е длъжно в 7-дневен срок от изтичането на данъчния период, през който е достигнало този оборот, да подаде заявление за регистрация по този закон. Когато оборотът е достигнат за период не по-дълъг от два последователни месеца, включително текущия, лицет